tjejjjerna

Direktlänk till inlägg 16 oktober 2011

CYND<3

Av Tjejjjerna - 16 oktober 2011 13:39

   Gunnorp bästa "storhäst", du är underbar!


NU är det såhär, att jag ska ha TomLee de sista gångerna nu.

Men nästa trermin, lovar jag att jag ska ha dig oftare :D!

Det kanske blir en klubbtävling på dig någon gång.

För du hoppar som en gud, fast det går lite fort ibland :3!

Du är supermysig i boxen, jag kan sitta i timmar och bara se på dig!

Du är tusen gången snällare än Cylwia, i alla fall...

Du kanske är för stor för mig... Men det spelar absolut ingen roll!

För jag gillar dig, min lilla fina hezt<3


 

 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tjejjjerna - 7 november 2011 18:51


   Hejhej! Vill bara säga att jag kommer att blogga varje dag på min blogg http://neas.devote.se/. Fast jag kommer ju inte lämna tjejjjerna... kommer såklart blogga här med :D! Så besök min blogg :D ...

Av Tjejjjerna - 31 oktober 2011 19:24

                     Bildbomb :D   Alla bilder har ni redan sett men wtf???   GALD HALLOWEEN från TJEJJJERNA :D   ...

Av Tjejjjerna - 30 oktober 2011 10:17

Till Cynd, min hjälte på fyra ben...<3 Lysna på texten :D            ...

Av Tjejjjerna - 9 oktober 2011 12:07

Stocholm igår va aldrig inne stan kolla in kista galleria as najjs fan allt fanns typ där ! :D Köpte 2 saker... ( hade typ inga pengar med mig :/ )   1. ett par svarta tajts med skin bit vid knät ao ni fattar nog hur dom ser ut - New yorker  ...

Av Tjejjjerna - 8 oktober 2011 09:35


Yeeaah stockoholm idag... ( pappa ska köpa bild där så fick följa med så äger jag stan så länge )               STOCKHOLM HERE I COME ♥   ...

Presentation

Hey där ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Du är en mops
 Ja
 Nej
 Bajsa på dig
 aaaah
 ;D
 Jag gillar kebab
 Steeen
 Najj
 Liuten turk i en liten pappkartong ;D
 jaaaaaaaaah
 mops
 Puga dig

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards