tjejjjerna

Alla inlägg under september 2011

Av Tjejjjerna - 30 september 2011 19:45

Fredag gött!! ville bara säga det!

Efter en konstig dag med fyld av humor:D

jaa det började med att Emma lyckades slå till mig med Engelska böckernaXD

jag fick ett litet sår under ögat! haha tur att det inte kom rakt i ögat!

Sedan när vi gick upp från gårn såå sprang jag upp i trappan och NÄ*STAN krockade med en kille och jag skrek till!>-< och alla KOLLADE PÅ MIG!!

really *pinsamt* ........ 

Nu e det fredagsmys hoppas inte föreldrana stör!! nu e det slut på veckan nu e det dags för fredagsmyyys♥


SES/ida:D

Ida

:d

Av Tjejjjerna - 27 september 2011 16:33

SITTIN ON A TOILET! And I FLUCH.....

 

Av Tjejjjerna - 23 september 2011 18:41

Haha jaa jag vet att den var i onsdags men ändå!

Ligger lite efter med bloggningen...

ialf blev Linköping med josse och emelie shoppa och åt på donken emelie blev nästan påkörd av en lastbil som tuta åtabara faan men annars vare chill vi fick mkt uppmärksamhet man kan ju undra vad det beror på host * haha sjukt kul hade vi ialf jag köpte en tröja två halsband ett armband och en ring ! :)

                               

Puss hejdå nu ska jag mata katten :*

Emma

Av Tjejjjerna - 23 september 2011 17:25

Ja nu är det fredag! Imorgon är det lördag och sen blir det söndag :). Förlåt om jag skriver till er som om jag vore utveklingstörd, men om emma eller ida skulle få välja så skulle jag vara det o.O ;D

Hade utveklingsamtal igår. Asså det var lite random för dom frågade om massa PRIVATA saker om mitt liv typ vad gör du på fritiden? vad har du för djur? vad heter dom? Asså gaaaaaccchhhh! Fick också reda på att jag är typ underkänd i matte. Det kom litre som e överaskning. Hopas jag hamnar i resurs gruppen för den värkar så loj och slapp:D! Nee men det är ju bästa tt vara ett normalbarn :D! Fast jag blir ju aldrig normal :D!

Här kommer en liten bild på mig :D:

  

Känner ni igen v-tecknet? Tänkte väll det...


  


Orginalet: 

Bästa:

Idas hiss:

o.O:


Så det blev dramatic pug denna vecka :D! Vet att ni redan längtar tills nästa fredag :D!

Bloggar mer ikväll:D! Då kommer en hälsning till världens bästa(och roligaste) vän.. Ida!

 




Av Tjejjjerna - 20 september 2011 09:57

Skönt att ha studiedag!:D

vet inte ricktigt vad jag ska hitta på idag!

jag vaknade av i morsse att jag trodde att jag hade försovit mig från skolan! sen kom jag på att det var studiedag;)

sitter här med oborstat hår,trött det skulle vara studiedag hela veckan!

Nea:vi hade grymt kul i lördags, jag följde med till gunnorp:D

vill du att jag ska lägga upp bilderna?

Nea red Tomlee blomm-ponnyn medans ´jag tog kort och mumsade på en chokladkaka med lisa:)


Ses/ida:D

 

Ida
Av Tjejjjerna - 18 september 2011 11:53

Underbart! :D

 Jaao gryymt kul hade vi i alla fall ... det här kommer nog nt bli enså bra bloggning jag är jävligt tröt har vart vaken sen kl 8.00 igår ska ve försöka sova har en ajaj huvudvärk..

Tjejkvällen

  - Fångarna på fortet ( asså vi gjorde små tävlingar och så gryymt kul)

  - Film ( Skräck film )

  - Spineringslekar röd o vita rosen det är väldigt svårt när kl är 23 - 00 haha lite mörkt bara ! :D

  - sanning konka ofc!

 - "fråge ring" :p

 - aa sen var kl typ 5.00 och då satt man ju bara o prata garva ihjäl sig med dom som var vakna .. !

 - kareoke (sen mer på morgon)

 - haha vi vek ballong djur xd

 - sen åkte man hemm :(


Gryyyymt kul hade jag ialf måste göras om ! ♥

 ( hade ingen kamera me och min mobil var urladdad )

   så inge bilder..... om ingen lägger upp på fb sen


Av Tjejjjerna - 16 september 2011 17:27

Skola ...

haha har nt gjort mer men jag pallar nt gårn lr tonår ikväll aah jag

har nt mkt mer att skriva

det är jue tjäjkväll med bästa tjejorna imorn och sen kke det blir stan med josse och emelie på tisdag ska ta en sväng t mjölby i morn mä

jaao ni ser jue att jag har bytt till en tillfällig header på bloggen med ska göra en snyggare när jag får lust ikväll blire bara tv:n och snacks som gäller :D


 Pussssssar Emma :*


Fast nu råka jag allri publecera detta inlägg så kl är typ 23.00 nu så det är datorn som gäller :)

Bilder från just nu när jag ligger o hare t gött ! :D

fula bilder men bjuder ...

          


ÅÅ ni som tänkt kallar mej fjortis ba för jag har bh på bilden tänk att det är en bikini istället -.- "

  

Av Tjejjjerna - 15 september 2011 17:05

Heej vet att jag har blogg paus men skit samma!

Vart i skolan idag trååk som vanligt om nån minut kommer sara och hämtar mej vi ska spela orkesten idag :)

Sen händer nt mkt mer idag hehe... Lite tråkig dag kke det låter som

men vet ni vad ? :D

Mamma är och hämtar det nya modemet nu så snart får jag eget internät igen och då blire mkt mer blogging bara så ni vet..

(KAN INTE LADDA UPP BILDER IDAG HÄLLER -.-")

men aja


PussEmma:*


Presentation

Hey där ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Du är en mops
 Ja
 Nej
 Bajsa på dig
 aaaah
 ;D
 Jag gillar kebab
 Steeen
 Najj
 Liuten turk i en liten pappkartong ;D
 jaaaaaaaaah
 mops
 Puga dig

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards