tjejjjerna

Alla inlägg under juli 2011

Av Tjejjjerna - 26 juli 2011 09:04

       

Nehh orkar nt mer :p

Haha jag är socialast på bloggen xD <3

Av Tjejjjerna - 25 juli 2011 14:56

Haha jag undrar ... xp

Tror fan nt ida o emelie vet att vi har en blogg (a)

  Fjortizz h (a)     Hejdå nu ska jag äta hamburgare :p


Puzziziziziiez Emma :* <3

Av Tjejjjerna - 24 juli 2011 17:46

Mitt hjärta står i Norge vi ÄLSKAR er norge !

Jävla sykopat som sjuter omkring sej och bombar ! :@


R.I.P då :( <3

     

Av Tjejjjerna - 22 juli 2011 11:49

Hej pappa fyllde 50 igår och jag var inte hema :'$

Skäms lite...

Aja Grattis ! ;D

haha halva livet kvar har han nu ;)

O gissa vad han fick i prisent en militär vagn man kan sova i som han ska ha på sin last bil ;o

Kan ta ngn bild sen

                             Grattis till 50 i år pappa <3   Va tvungen att ta en glad bild jue ! :D  

Har fan ingen bild som är normal på honom ;o

tycker att han ska stå på en stridsvagn jue .....

he   he


Puzziez Emma :* <3

Av Tjejjjerna - 22 juli 2011 11:29

Min favvo låt ! <33 Älskar den så självklar lyssna på texten ! ♥

Fattar fan nt hur att man inte kan tycka om den :o

Tjaah curlings ! <3

Kommit hem från göteborg nu lr ja igentligen igår då men var så jävla trött då så orka inte blogga

Har varit fett kul åkte alla bergodalbanor ( a förutom dom för bebesar )

Haha sen gick vi gasten fan va äkta det var man var skit rädd :$ <3

Och när vi nt var på liseberg spela vi gitarr hero dator film och sånt skit

tog typ inga bilder men några så look hear!






   Köpt på Liseberg <3   Outfiten   Pan band, pilotbrillor Liseberg T-shirt Adidas tröja byxor Ärvda      We love Liseberg <3   Min sötnows ! <3   Hugo och hobbe van detb och massa små vinster avis ? aah jag van ju bara en liten choklad ask -.- <3

      2 bilder frånm liseberg och dom ända jag tog där ;)


Puzziezz Emma <3

Av Tjejjjerna - 19 juli 2011 20:55

Nu är det 8 dagar kvar tills jag drar! Till Gunnorp alltså! Så jag tänkte att ni ska få min lista på hästar jag vill ha på lägret:

   1. Quincy

För att han är en lat sommarponny som aldrig menar något illa. Ett + är ju att han hoppar superbra!

   2. Hortensia

Dom som känner mig vet att jag hade denna underbara häst förra lägret och hon har lärt mig så mycket de 10 dagarna.

   3. Cylwia

Har tävlat henne och hon har räddat mig. Utan henne skulle jag slutat rida! Älskar dig hjärtat!

   4. Trixon

Honom har jag ridigt en hel del detta år. Han är jättesnäll och gullig. Min drömponny!<3


Okej. Från och med imorgon ska jag berätta om en häst som betyder mycket för mig. Så kolla min kategori i morgon så får ni se vilken häst det ska handla om. Och glöm inte att kolla in omröstningen... xD

Ses nu ska jag umgås med min mops ;D! Sas!

   


Av Tjejjjerna - 19 juli 2011 20:16

Jag har ingetb specielt att blogga om så jag tänkte berätta lite om PONNIE som har förfört mitt hjärta... Yazze. Yazze är min kompis Ilonas häst som jag rider lite. Jag har ridigt henne 2 gånger och hon är helt underbar.

Hon har världens skönaste trav och galoppen är gudomlig. Hon ser ut som en connemara men är en New Forest. Jag älskar dig Yazze!<3 Får se om jag hinner rida dig innan jag drar till paradiset ;)<3


Här kommer bilder på min prinsessa!

                       

Det var det! Herrå!

   


Av Tjejjjerna - 19 juli 2011 14:46

Tjaa första mobil inlägget nu ! Sitter i bilen med Elsa påväg till dalsjöfors :Kan tyvärr inte lägga in bilder just u puzziezz Emma

Presentation

Hey där ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Du är en mops
 Ja
 Nej
 Bajsa på dig
 aaaah
 ;D
 Jag gillar kebab
 Steeen
 Najj
 Liuten turk i en liten pappkartong ;D
 jaaaaaaaaah
 mops
 Puga dig

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards